רבקה מיכאלי עם קמפיין חדש לאל"ה

קטגוריה: טלויזיה
תגיות: מיחזור בקבוקים, קמפיין מיחזור בקבוקים, תאגיד המיחזור אל"ה, רבקה מיכאלי

רבקה מיכאלי עם קמפיין חדש לאל"ה בו היא מגלמת את ד"ר אלסה אנדרוקו, דמות שנבנתה בהשראת הסקסולוגית הידועה דר רות וסטהיימר.

בסדרת הסרטונים, שיעלו בערוצים הדיגיטליים (אתרים ורשתות חברתיות), פונים אל דר' אלסה אנשים שחוו קושי במיחזור בקבוקים. השאלות והבעיות שמעלים הגולשים משלבים בין דילמות בחיי משפחה וזוגיות לבין מחיזור בקבוקים משפחתיים במיחזורית. על הדילמות עונה הדר' בחן ובהומור תוך הדגשת השורה התחתונה: שמיחזור בקבוקים הוא עניין פשוט שניתן לבצע אותו בקרבת הבית, ביחד או לחוד. הקמפיין יעלה במקביל גם בגל"צ ובגלגל"צ והחל מה 25.5 עם בערוץ 2 ( שידורי קשת בימים ד-ש).
http://view.co.il/ads/taagid/010516/

הקמפיין הראשון בכיכובה של מיכאלי זכה להד תיקשורתי ענק ( פירסום יהושע) הוצגה למעשה "החבצלת" של מיכאלי שהיא עצמה "מספידה" את חייה וחולקת את מחשבותיה תוך שהיא מעבירה את מסר שאינו טריוויאלי – היא כבר לא תצטרך למחזר בקבוקים, אבל אנחנו, דור הילדים שהיא "גידלה" וניסתה להשאיר להם עולם טוב יותר – דווקא אנו נשאר עם הפסולת, אם לא ננקוט פעולה עבור עצמנו. הקמפיין זכה במיליוני צפיות (באתרי האינטרנט, בפייסבוק וביו טיוב), עשרות אלפי לייקים ברשת החברתית וכן לאלפי שיתופים ותגובות.

תאגיד המחזור אל"ה מסכם בימים אלו את הרבעון הראשון לשנת 2016 ומדווח על שיעור המיחזור הבאים: סה"כ מכירות הבקבוקים המשפחתיים הסתכמו בתום רבעון הראשון של 2016 בכ- 152 מיליון בקבוקים. מתוך מכירות אלו נאספו ומוחזרו ברבעון הראשון של 2016 כ- 57.5% שהם כ 3.4 אלף טון. למעשה, כבר ברבעון הראשון עבר תאגיד המחזור את היעד לשיעור איסוף בקבוקים באופן וולנטרי שעמד על 55%. לדברי נחמה רונן יור"ר תאגיד המיחזור אל"ה: " מדובר בשיעור מחזור בהן מתהדרות מדינות אירופיות שכבר שנים רבות משקיעות בחינוך שוק באופן עקבי ואינטנסיבי".
בנוסף, התקין התאגיד במהלך הרבעון הראשון של 2016 כ- 179 מחזוריות ובסה"כ הותקנו, ע"י התאגיד, ברחבי הארץ 13,610 מיחזוריות מהתיקון בחוק (תחילת 2010), והיום פרוסות ברחבי הארץ מעל 22 אלף מיחזוריות.
הגידול במיחזור ברבעון ראשון 2016 מול מקבילו ב 2015 משמעותו מעל 140 אלף בקבוקים נוספים שהגיעו למיחזור.
כדי להבין עד כמה קמפיין יצר השפעה משמעותית להלן מספר דוגמאות של ערים שהגדילו את מיחזור בקבוקי המשפחתיים בהשוואה בין רבעון 1 2015 ל 2016:
ירושלים הגדילה את המיחזור ב 20 טון ברבעון 1 ( מ 180 ב 2015 ל 201 ב 2016) – גידול של מעל 11%
הוד השרון גדלה ב 5 טון ברבעון ראשון ( מ 21 ב 2015 ל 26 ב2016) – גידול של כ 24%

וזיכרו בחיים כמו באהבה בקבוקים לא נופלים בפח רק במיחזורית!